Μισθός στα 880€ από σήμερα – Ποιοι παίρνουν παραπάνω, τι αλλάζει στα επιδόματα
Από σήμερα, 1η Απριλίου 2025, ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα αυξάνεται στα 880 ευρώ μεικτά (743 καθαρά) από 830 ευρώ προηγουμένως, επηρεάζοντας θετικά περισσότερους από 575.000 εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα.
- Χωρίς προϋπηρεσία: 880 ευρώ μεικτά.
- Με 1 τριετία (10%): 968 ευρώ μεικτά.
- Με 2 τριετίες (20%): 1.056 ευρώ μεικτά.
- Με 3 τριετίες (30%): 1.144 ευρώ μεικτά.
Αναπροσαρμογή επιδομάτων:
- Επίδομα ανεργίας: Αυξάνεται από 509 ευρώ σε 540 ευρώ.
- Ειδική παροχή μητρότητας: Διαμορφώνεται στα 880 ευρώ, ίσο με τον νέο κατώτατο μισθό.
- Επίδομα γονικής άδειας: Ανέρχεται επίσης στα 880 ευρώ.
Επιπλέον, η αύξηση του κατώτατου μισθού επηρεάζει θετικά και άλλες παροχές, όπως το επίδομα γάμου, την αποζημίωση μαθητών ΕΠΑ.Σ., καθώς και τα εποχικά επιδόματα για διάφορους κλάδους εργαζομένων.
Σημειώνεται ότι η νέα αυτή αύξηση αποτελεί την πέμπτη διαδοχική από το 2019, με συνολική σωρευτική αύξηση 35%.
- 1 λεπτό πριν ΕΦΕΤ: Ανακαλούνται γυάλινα καλαμάκια από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων
- 24 λεπτά πριν Δώρο Χριστουγέννων στο Δημόσιο: Ποιοι το δικαιούνται και πότε μπαίνει στους λογαριασμούς
- 25 λεπτά πριν Έρχεται νέο επίδομα για διακοπές: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις και ποιοι το δικαιούνται
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!






