Ενημερωτικό portal για προσλήψεις
Διορισμός Τώρα
Αιτήσεις Τώρα
Σύνδεση
Διορισμός Τώρα
Αιτήσεις Τώρα
Σύνδεση
    Ροή ειδήσεων
    Όλες οι κατηγορίες
  • Σημαντικά
  • ΑΣΕΠ
    • ΑΣΕΠ Προσλήψεις
    • ΑΣΕΠ Γραπτός Διαγωνισμός
    • Προσλήψεις σε Νοσοκομεία
    • ΑΣΕΠ Προκηρύξεις
    • ΑΣΕΠ Διορισμοί
  • Επικαιρότητα
    • Ευρωεκλογές
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Διεθνή
    • Lifestyle
    • Αθλητικά
  • Ιδιωτικός Τομέας
    • Θέσεις εργασίας
    • Εργασιακά Νέα
    • Εργασία στο Εξωτερικό
    • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Επιδόματα – Κατάρτιση
    • Επιδόματα
    • Επίδομα Παιδιού
    • ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ Κατάρτιση
  • Συντάξεις
  • Εκπαίδευση
    • Εκπαιδευτικά νέα
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Επιχειρείν
    • Επιχειρήσεις
    • Εταιρικά Νέα
    • Προγράμματα
    • Αγροτικά νέα
  • Απόψεις
Αρχική σελίδα / Επικαιρότητα / Κοινωνία
Κοινωνία

Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι διαφορές με τα εισιτήρια της Αθήνας - Το κόστος της κάθε επιλογής

Στην τελική ευθεία οι δοκιμές για το μετρό

Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι διαφορές με τα εισιτήρια της Αθήνας - Το κόστος της κάθε επιλογής
[email protected]
04/09/2024 | 10:14
εισιτήρια Θεσσαλονίκη μετρό μετρό Θεσσαλονίκης
Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι διαφορές με τα εισιτήρια της Αθήνας - Το κόστος της κάθε επιλογής

Το στοίχημα της πάταξης της εισιτηριοδιαφυγής, η οποία κυμαίνεται σε επίπεδα ρεκόρ στη Θεσσαλονίκη φιλοδοξούν να κερδίσουν η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών με την εφαρμογή του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο θα εισαχθεί στη ζωή των πολιτών της στις 30 Νοεμβρίου οπότε και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το μετρό της Θεσσαλονίκης.

Κι αυτό διότι σύμφωνα με τα στοιχεία των συγκοινωνιακών μελετών που είχαν παρουσιαστεί την περασμένη άνοιξη, το ποσοστό επικυρώσεων εισιτηρίων στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης είναι απογοητευτικό και δεν ξεπερνά το 12% των μετακινούμενων με αυτά. Ιδιαίτερα χαμηλά είναι και τα ποσοστά της χρήσης κάρτας απεριορίστων διαδρομών ακόμα και ανάμεσα στους επιβάτες, οι οποίοι δε διαθέτουν Ι.Χ. αφού μετρήθηκαν μόλις στο 8%.

Με το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου για τα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης και τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης που παρουσιάστηκαν την Τρίτη σε ειδική ημερίδα που διοργάνωσε ο ΟΣΕΘ παρουσία της ηγεσίας του υπουργείου, η πόλη αναμένεται να γυρίσει σελίδα. Το νέο εισιτήριο με το οποίο θα κινείται το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης θα έχει το μέγεθος τραπεζικής κάρτας όπως ακριβώς και αυτό της Αθήνας, ενώ παρόμοιος θα είναι και ο χρωματισμός του. Θα κυκλοφορεί σε δύο τύπους ως προσωποποιημένη ή μη κάρτα, ενώ σε χρήση θα παραμείνει και το χάρτινο εισιτήριο, το οποίο ωστόσο ο επιβάτης καλείται να επαναφορτίζει έως και 6 φορές αντι να το πετά ύστερα από κάθε χρήση.

Η βασική διαφορά του με το εισιτήριο της Αθήνας είναι η διάρκεια του, η οποία ορίστηκε στα 70 λεπτά (η διάρκεια του ενιαίου εισιτηρίου στην πρωτεύουσα είναι 90 λεπτά).

Πώς θα λειτουργεί το νέο σύστημα κομίστρου

Αν και η τιμή του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης δεν ανακοινώθηκε ούτε χθες επισήμως, είναι πλέον γνωστό ότι θα κοστίζει περίπου 1 ευρώ. Θα είναι δηλαδή φτηνότερο από αυτό της Αθήνας, το οποίο σήμερα στοιχίζει 1,20 ευρώ.

Τα προϊόντα κομίστρου που θα έχει στη διάθεση του ο επιβάτης είναι:

  •  Το εισιτήριο απεριόριστων μετεπιβιβάσεων διάρκειας 70 λεπτών.
  •  Το εισιτήριο δύο διαδρομών (μετ΄επιστροφής).
  •  Το εισιτήριο 10+1.
  • Το εισιτήριο διαδρομών ειδικής χρήσης (Αεροδρόμιο, πολιτιστική γραμμή, γραμμές express.
  •  Το ημερήσιο εισιτήριο (εκτός των διαδρομών ειδικής χρήσης).
  •  Το τουριστικό εισιτήριο 3 ημερών, το οποίο θα περιλαμβάνει και μία διαδρομή από και προς το Αεροδρόμιο.
  •  Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών (μηνιαίες, τριμηνιαίες, 6μηνιαίες και ετήσιες κάρτες).
  • Λοιπές προσωποποιημένες κάρτες (μαθητικές, φοιτητικές, κλπ)

Στο νέο εισιτήριο θα μπορούν να αποθηκεύονται υπό προϋποθέσεις πολλά προϊόντα κομίστρου. Η αγορά του μπορεί να γίνεται είτε από τα υφιστάμενα επανδρωμένα εκδοτήρια ή τα εκδοτήρια στους σταθμούς του μετρό, αλλά και από αυτόματους πωλητές που θα εγκατασταθούν σε διάσπαρτα σημεία στους 14 δήμους που περιλαμβάνει στα όρια του ο ΟΣΕΘ καθώς επίσης και στον σταθμό των ΚΤΕΛ και το Αεροδρόμιο.Μελλοντικός στόχος του ΟΣΕΘ είναι η έκδοση εισιτηρίου να γίνεται με ανέπαφες συναλλαγές μέσω τραπεζικής κάρτας. Εναλλακτικά η παραγγελία ή η φόρτιση κάρτας και εισιτηρίου θα μπορεί να γίνεται και από τη διαδικτυακή πύλη που ετοιμάζεται και την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.

Με την επικύρωση του εισιτηρίου ο επιβάτης θα βλέπει και το υπόλοιπο του χρόνου διαδρομής ή το υπόλοιπο των εισιτηρίων, ενώ τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών ακόμα και στο στάδιο της έκδοσης της; κάρτας θα είναι κρυπτογραφημένα.

Το έργο, όπως εξήγησε η Κατερίνα Τσαβαλά, διευθύντρια λειτουργίας του ΟΣΕΘ, υλοποιείται μέσω σύμβασης μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – INDIGITAL – AMCO. Παρέχει τον σχεδιασμο, την εγκατάσταση, τη συντήρηση και την τεχνική διαχείριση του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου που θα εφαρμοστεί σε όλα τα λεωφορεία αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης και το μετρό.

Σε κάθε λεωφορείο, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της AMCO, Νίκος Μάρκελλος, θα εγκατασταθεί ο κεντρικός υπολογιστής οχήματος που εκτός του ρόλου του στο εισιτήριο, θα διευκολύνει το σύστημα τηλεματικής και πληροφόρησης των επιβατών. Το σύστημα θα δουλεύει με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιστοποιεί τον προγραμματισμό των δρομολογίων τόσο σε επίπεδο εξυπηρέτησης κοινού όσο και μείωσης λειτουργικου κόστους.

Στα οχήματα, κοντά σε κάθε πόρτα θα υπάρχει ένα επικυρωτικό μηχάνημα έξυπνων καρτών, το οποίο σε επόμενη φάση θα μπορεί να υποστηρίξει και ανέπαφες τραπεζικές κάρτες. Οι επιβάτες θα έχουν δωρεάν ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ στα οχήματα θα υπάρχουν μετρητές επιβατών.Δεδομένου ότι στο σύστημα οι προσωποποιημένοι χρήστες θα διαθέτουν το δικό τους λογαριασμό, θα δίνεται η δυνατότητα σε μία εταιρία να αγοράσει προϊόντα κομίστρου για τους εργαζόμενους της και να τους τα διαθέσει ψηφιακά. Στα πλεονεκτήματα της χρήσης του νέου συστήματος συγκαταλέγονται η δυνατότητα φόρτισης διαφορετικών προϊόντων σε αυτό και η εξοικονόμηση πόρων σε αναλώσιμα λόγω της επαναχρησιμοποίησης του.

Με την καταγραφή των επικυρωμένων εισιτηρίων:

  •  Θα συγκεντρώνονται προσωποποιημένη δεδομένα που οδηγούν στην κατανόηση των αναγκών του συστήματος αστικών μεταφορών και οδηγούν καλύτερα τον σχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη.
  •  Δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης νέων υπηρεσιών αστικής μετακίνησης με τον συνδυασμό πολλαπλών ΜΜΕ μέσω χρήσης ψηφιακών πλατφορμών (Mobility as a Service).
  • Δίνεται ευελιξία στην τιμολογιακή πολιτική.
  •  Σχεδιάζονται νέα προϊόντα που στοχεύουν σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών μεγιστοποιώντας το εξυπηρετούμενο κοινό, αλλά ταυτόχρονα επιτυγχάνοντας αύξηση της χρήσης των ΜΜΕ.

Η διοίκηση του ΟΣΕΘ εκτιμά ότι με τον έλεγχο του νέου εισιτηρίου θα μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή και κατά συνέπεια απώλεια εσόδων των συγκοινωνιακών εταιρειών.

Διαβάστε επίσης:

  • Πολάκης: «Δεν είμαι παιδάκι να με διαγράφουν και να με επαναφέρουν»
  • ΤΩΡΑ: Επιστρέφει στην Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ ο Πολάκης


Διαφήμιση

VOUCHER

Διαφήμιση

DYPA

Σχετικά άρθρα

Μεταναστευτικές ροές - Κρήτη: Αναμένονται πάνω από 500 άτομα μέχρι το βράδυ
Μεταναστευτικές ροές - Κρήτη: Αναμένονται πάνω από 500 άτομα μέχρι το βράδυ
Μενίδι: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών - Συνελήφθησαν 7 άτομα
Μενίδι: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών - Συνελήφθησαν 7 άτομα
Καύσωνας: Δείτε που έχει κλιματιζόμενες αίθουσες ο Δήμος Αθηναίων
Καύσωνας: Δείτε που έχει κλιματιζόμενες αίθουσες ο Δήμος Αθηναίων
Περισσότερες ειδήσεις
Ειδήσεις τώρα σχετικά με τα κοινωνικά νέα σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Αγρίνιο, Φλώρινα, Άρτα αλλά και όλη την Ελλάδα. Όλα τα νέα και η έκτακτη επικαιρότητα: συλλήψεις, πορείες, απεργίες, μεταναστευτικό. Μείνετε συντονισμένοι.
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που «χτυπούσε» ηλικιωμένους σε ΑΤΜ
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που «χτυπούσε» ηλικιωμένους σε ΑΤΜ
08/07/2025 | 19:23
Συναγερμός στα Πατήσια: Εξαφανίστηκε 14χρονος
Συναγερμός στα Πατήσια: Εξαφανίστηκε 14χρονος
08/07/2025 | 18:59
Χαλκιδική - Δυστύχημα σε λούνα παρκ: Τέσσερις κατηγορούμενοι στο εδώλιο
08/07/2025 | 18:48
Μουρτζούκου: Οι 80 καταθέσεις και οι ασφυκτικοί θάνατοι που την «έκαψαν»
08/07/2025 | 18:38
Γεωργιάδης στα εγκαίνια του Κέντρου Υγείας Αργαλαστής: «Αισθάνομαι υπερήφανος»
08/07/2025 | 18:04
Δίκη Γρίβα: «Απάτησε τον γιο μου» είπε η μητέρα του δράστη
Δίκη Γρίβα: «Απάτησε τον γιο μου» είπε η μητέρα του δράστη
08/07/2025 | 17:55
Κυπαρισσία: Χειροπέδες σε 43χρονο για αρπαγή ανηλίκου, βιασμό και κλοπές
Κυπαρισσία: Χειροπέδες σε 43χρονο για αρπαγή ανηλίκου, βιασμό και κλοπές
08/07/2025 | 17:46
Κίνηση: Ταξί τυλίχθηκε στις φλόγες στη Λεωφόρο Ποσειδώνος
Κίνηση: Ταξί τυλίχθηκε στις φλόγες στη Λεωφόρο Ποσειδώνος
08/07/2025 | 17:31
Τζάνειο: Απέτυχε η μεταμόσχευση νεφρών της 62χρονης
Τζάνειο: Απέτυχε η μεταμόσχευση νεφρών της 62χρονης
08/07/2025 | 17:30
workenter.gr - Ενημερωτικό portal για προσλήψεις
Ταυτότητα
Μενού
  • Ειδήσεις ΑΣΕΠ
  • Εργασία TV
  • Επικαιρότητα
  • Ιδιωτικός Τομέας
  • Επιδόματα – Κατάρτιση
  • Εκπαίδευση
  • Επιχειρείν
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
  • Όροι χρήσης
  • Πoλιτική Cookies
  • Cookies Banner
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Διαφήμιση
Εγγραφείτε στο newsletter
Μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας.
Όρους χρήσης και την Πολιτική απορρήτου
Subscription Form
Όρους χρήσης και την Πολιτική απορρήτου
© Aπαγορεύεται χωρίς γραπτή άδεια της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «GATEWORK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ», η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλως πως, τμηματικά ή περιληπτικά στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση, κατά παράφραση ή διασκευή, κάθε είδους υλικού που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα www.workenter.gr.
© GATEWORK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
© Copyright 2025 Με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.

Developed by Webartstudio.gr