Μετρό: Κλειστοί σήμερα το βράδυ 4 σταθμοί της Γραμμής 2
Κλειστοί από τις 22:30 θα παραμείνουν οι σταθμοί της Γραμμής 2 του Αττικού μετρό: “Ελληνικό“, “Αργυρούπολη“, “Άλιμος“, “Ηλιούπολη” και “Αγιος Δημήτριος” καθώς θα πραγματοποιηθούν τεχνικές εργασίες για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Οι παραπάνω σταθμοί θα βρίσκονται εκτός λειτουργίας έως και τη λήξη του ωραρίου. Κατά τη διάρκεια του παραπάνω χρονικού διαστήματος, η κυκλοφορία θα διεξάγεται στο τμήμα Ανθούπολη-Δάφνη.
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ διαθέτει μία έκτακτη, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ11, που θα εκτελεί το δρομολόγιο Σταθμός Δάφνη – Σταθμός Ελληνικό (κατεύθυνση προς Γλυφάδα).
- 1 λεπτό πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 2 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 11 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις
















