Μετρό: Κλείνουν ξανά οι σταθμοί “Σύνταγμα” και “Πανεπιστήμιο” στις 17:00
Κλείνουν ξανά οι σταθμοί του μετρό “Σύνταγμα” και “Πανεπιστήμιο” στις 17:00 με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, λόγω της συναυλίας που θα πραγματοποιηθεί για την τραγωδία των Τεμπών στις 19:00.
Οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
«Ένα τραγούδι για τα παιδιά που χάθηκαν στα τρένα- Θα φτάσουμε στο τέρμα»
Με το παραπάνω σύνθημα φοιτητικοί σύλλογοι της Αθήνας καλούν τον κόσμο να παρευρεθεί στην συναυλία η οποία διεξάγεται προς τιμήν των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας στο Σύνταγμα.
Οι καλλιτέχνες που θα συμμετάσχουν στη συναυλία είναι:
- Νατάσσα Μποφίλιου
- Ρίτα Αντωνοπούλου & Ρεβάνς
- Μυρτώ Βασιλείου
- Ζωγράφος
- Πολυξένη Καράκογλου
- Αλέξανδρος Κτιστάκης
- Δημήτρης Μητσοτάκης
- Το Σφάλμα
- Υπεραστικοί
- Tiny Jackal x Raibo, Lef Kay (on dexx)
- 3 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 7 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 8 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»
















