Μετρό: Κλείνουν οι σταθμοί “Κορυδαλλός” και “Μανιάτικα” σήμερα το μεσημέρι
Κλειστοί θα παραμείνουν από τις 15:30 το μεσημέρι οι σταθμοί της Γραμμής 3 του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» με εντολή της αστυνομίας, λόγω της πορείας που θα πραγματοποιηθεί με αφορμή τα 11 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Οι συρμοί, θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς, χωρίς στάση.
Οι σταθμοί θα επαναλειτουργήσουν με νεότερη εντολή της ΕΛ.ΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περισσότερα:
- Μόλις τώρα ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 3 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 6 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















