Μετρό Γραμμή 2: Κλείνουν σταθμοί για 5 μέρες

Μετρό Γραμμή 2: Κλείνουν σταθμοί για 5 μέρες

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από την Κυριακή 4 Μαΐου έως και την Πέμπτη 8 Μαΐου, οι σταθμοί Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη της Γραμμής 2 του Μετρό θα κλείνουν καθημερινά από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.

Κατά το παραπάνω διάστημα, τα δρομολόγια του Μετρό θα εκτελούνται μόνο στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ δρομολογεί την προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12, η οποία θα συνδέει τους σταθμούς που τίθενται εκτός λειτουργίας. Η Αφετηρία και το Τέρμα της γραμμής Χ12 βρίσκονται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού «Αγ. Δημήτριος», δίπλα από την αφετηρία της γραμμής 109. Στον σταθμό «Ελληνικό» θα υπάρχει στάση με επιβίβαση και αποβίβαση στη στάση “ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ” προς Γλυφάδα.

Οι επιβάτες παρακαλούνται να προγραμματίσουν τις μετακινήσεις τους λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω αλλαγές.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review
Arrow Ροή Ειδήσεων

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr