Μετρό Γραμμή 2: Κλείνουν σταθμοί – Δείτε ώρες και εναλλακτικές διαδρομές
Πιο νωρίς θα κλείνουν οι σταθμοί στη Γραμμή 2 του Μετρό Αργυρούπολη, Άλιμος και Ηλιούπολη, από την Κυριακή 04/05 ως και την Πέμπτη 08/05 λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Συγκεκριμένα όπως ανακοινώθηκε, οι σταθμοί στην συγκεκριμένη γραμμή θα κλείνουν στις 9 το βράδυ και ως τη λήξη της κυκλοφορίας.
Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα θα διεξάγεται στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Ανθούπολη. Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η προσωρινή, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12. Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «Αγ. Δημήτριος», μαζί με την Αφετηρία της γραμμής 109. Στον σταθμό «Ελληνικό» θα γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση στη στάση «ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ» προς Γλυφάδα.
- Μόλις τώρα ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 3 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 6 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου















