Μετρό Αθήνας: Κλείνει στις 17:30 ο σταθμός Σύνταγμα – Πώς θα κινούνται οι συρμοί
Αλλαγές στη λειτουργία του Μετρό Αθήνας θα ισχύσουν σήμερα, Πέμπτη 12 Μαρτίου 2026, καθώς ο σταθμός «Σύνταγμα» θα παραμείνει κλειστός από τις 17:30, έπειτα από σχετική εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛ.ΑΣ.).
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, οι συρμοί του μετρό θα συνεχίσουν κανονικά τα δρομολόγιά τους, ωστόσο θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς στάση.
Ως αποτέλεσμα, οι επιβάτες που σχεδιάζουν να μετακινηθούν προς το κέντρο της Αθήνας θα χρειαστεί να προσαρμόσουν τη διαδρομή τους και να χρησιμοποιήσουν γειτονικούς σταθμούς.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες
Η προσωρινή διακοπή λειτουργίας του σταθμού «Σύνταγμα» αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τη μετακίνηση στο κέντρο της πόλης, ιδιαίτερα κατά τις απογευματινές ώρες αυξημένης κίνησης.
Για τον λόγο αυτό, οι αρμόδιες αρχές συνιστούν στους επιβάτες να ενημερώνονται εγκαίρως για τις αλλαγές και να επιλέγουν εναλλακτικές στάσεις του μετρό ή άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς.
Παράλληλα, η λειτουργία των γραμμών του μετρό θα συνεχιστεί κανονικά στο υπόλοιπο δίκτυο, χωρίς άλλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων.
- 1 λεπτό πριν Βοτανικός: Αναζωπύρωση σε εργοστάσιο πλαστικών – Κλειστή η οδός Ορφέως
- 8 λεπτά πριν Συναγερμός νότια της Κρήτης: Εντοπίστηκαν 32 μετανάστες σε λέμβο ανοιχτά των Καλών Λιμένων
- 20 λεπτά πριν Νόμος Κατσέλη: Ψηφίζεται σήμερα (24/6) η νέα ρύθμιση – Τι αλλάζει για 100.000 δανειολήπτες

















