Μετατάξεις: Βγαίνουν οι θέσεις – Έως αύριο (27/2) οι αιτήσεις των φορέων
Βγαίνουν οι θέσεις για τις μετατάξεις των δημοσίων υπαλλήλων. Έως αύριο (27 Φεβρουαρίου 2026) οι φορείς οφείλουν να καταθέσουν τα τελικά αιτήματά τους στο Υπουργείο Εσωτερικών.
Οι μετατάξεις γίνονται στο πλαίσιο του Α’ κύκλου κινητικότητας του έτος 2026.
Τα αιτήματα υποβάλλονται από τις Υπηρεσίες Υποδοχής.
Στην διαδικασία συμμετέχουν:
- Υπουργεία
- Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας
- Ανεξάρτητες Αρχές
- Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου
- Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου
- ΟΤΑ Α’ και Β’ Βαθμού (Δήμοι, Περιφέρειες)
- Δικαστήρια
Αμέσως μετά την έγκριση των θέσεων από το Υπουργείο Εσωτερικών, θα υπάρχουν οι νέες ανακοινώσεις και οι ενδιαφερόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για μετάταξη.
Μετατάξεις: Η εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών
Το Υπουργείο Εσωτερικών με εγκύκλιο του καθορίζει την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι Υπηρεσίες Υποδοχής προκειμένου να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για να δεχτούν προσωπικό από μετάταξη.
Ολόκληρη η εγκύκλιος έχει ως εξής:
egkuklios-ypourgeio-eswterikwn-metatakseis
- 12 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 17 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 23 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη




















