Μέσα μεταφοράς: Τα νέα μέτρα για να “κόβουν” όλοι εισιτήριο
Οι αρμόδιες αρχές λαμβάνουν αυστηρότερα μέτρα και εντείνουν τους ελέγχους για να περιορίσουν το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής, που απειλεί τη βιωσιμότητα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και πλέον παρατηρείται και στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, αναγνώρισε το πρόβλημα και ανακοίνωσε παρεμβάσεις, όπως η πιθανή μείωση του χρονικού ορίου ισχύος των εισιτηρίων, ώστε να αποτρέπεται ο διαμοιρασμός τους.
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, παρά τις πάνω από 100.000 καθημερινές μετακινήσεις, τα έσοδα δεν αντανακλούν τον όγκο αυτό, επισημαίνοντας ότι η μη καταβολή εισιτηρίου βλάπτει το σύστημα και τον φορολογούμενο.
Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο αποτελεί κρίσιμο βήμα, καθώς εξαλείφει τις ουρές και μειώνει την εισιτηριοδιαφυγή, επιτρέποντας την πληρωμή μέσω τραπεζικής κάρτας ή κινητού, με πρόσβαση μέσω αναγνώστη NFC.
Παράλληλα, η ΣΤΑΣΥ θα ενισχυθεί μέσα στο 2025 με 144 νέους υπαλλήλους, αυξάνοντας τους ελέγχους σε Μετρό και Τραμ, ενώ η παρουσία της Ελληνικής Αστυνομίας, που ξεκίνησε πιλοτικά τον Φεβρουάριο του 2025, καθιερώνεται για να αποθαρρύνει τις παραβάσεις.
Η συνδυασμένη στρατηγική από ελέγχους και τεχνολογία στοχεύει στη διασφάλιση δίκαιης και βιώσιμης χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για όλους τους πολίτες.
- 2 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 5 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 7 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»




















