Μαρινέλλα: Βγαίνει από τη ΜΕΘ μετά από 21 ημέρες
Σε δωμάτιο απλής νοσηλείας μεταφέρεται σήμερα, Τετάρτη (16/10), η Μαρινέλλα, μετά από 21 ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Υπενθυμίζεται ότι η δημοφιλής τραγουδίστρια νοσηλεύεται από το βράδυ της Τετάρτης (25/09) στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ, μετά από αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη επί σκηνής στο Ηρώδειο, την ώρα της συναυλίας που έδινε και η οποία διακόπηκε.
Το ιατρικό ανακοινωθέν για τη Μαρινέλλα
«Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή (Μαρινέλλα) μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ λόγω σοβαρού αγγειακού επεισοδίου, μεταφέρεται σε δωμάτιο νοσηλείας για περαιτέρω νοσηλεία.
Οι θεράποντες ιατροί
Ηλίας Κ. Πολιτάκης – Ηλίας Ανδριανάκης – Κωνσταντίνος Σπέγγος».
- 4 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 9 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 15 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη












