Μαρέβα Μητσοτάκη: Το μήνυμα μετά τη διπλή επέμβαση στο ΚΑΤ
Τις ευχαριστίες της προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ εξέφρασε η Μαρέβα Μητσοτάκη, στην πρώτη της δημόσια ανάρτηση μετά τη διπλή χειρουργική επέμβαση στα χέρια.
Υπενθυμίζεται ότι η σύζυγος του πρωθυπουργού Κυριάκος Μητσοτάκης τραυματίστηκε στην Ιταλία, όπου είχε μεταβεί για να τον συνοδεύσει στην τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Μιλάνο.
Μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, διακομίστηκε στο ΚΑΤ, όπου οι γιατροί έκριναν αναγκαία τη χειρουργική επέμβαση. Η ίδια έλαβε εξιτήριο τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου.
Μέσα από Instagram Story, η Μαρέβα Μητσοτάκη ευχαρίστησε το προσωπικό του νοσοκομείου, αλλά και όσους της έστειλαν ευχές για ταχεία ανάρρωση, γράφοντας:
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΚΑΤ. Θερμές ευχαριστίες για τα μηνύματά σας και τις ευχές σας. Όλα καλά. Να προσέχετε. Με αγάπη. Μαρέβα»

- Μόλις τώρα Μουντιάλ 2026: Η ΕΡΤ δίνει εισιτήρια για τον μεγάλο τελικό στη Νέα Υόρκη – Πώς θα συμμετάσχετε
- 2 λεπτά πριν Viral το τσιφτετέλι της Βίκυς Καγιά στη Μύκονο – Δείτε βίντεο
- 18 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις


















