Leroy Merlin: Ζητείται προσωπικό πέντε ειδικοτήτων
Δείτε τα προσόντα
Το ξεκίνημα της Leroy Merlin στη Γαλλία και η ανάπτυξη των καταστημάτων στον κόσμο.
Το 1923, ο Adolphe Leroy και η Rose Merlin, σύζυγοι και συνέταιροι, ανοίγουν ένα κατάστημα με αμερικάνικα στοκ.
Έτσι ξεκινά η ανάπτυξη σε όλη τη χώρα και τα καταστήματα Leroy Merlin πολλαπλασιάζονται.
Η Leroy Merlin γίνεται διεθνής το 1989 με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην Ισπανία, στο Leganés, νότια της Μαδρίτης.
Σιγά σιγά, τα καταστήματα εξαπλώνονται σε πολλές χώρες της Ευρώπης, στη Ρωσία, στη Βραζιλία, και στην Κίνα.
Το 2011 ανοίγει και το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο, στην περιοχή της Λευκωσίας, με πάνω από 40.000 προϊόντα στη διάθεση των πελατών μας.
Η Leroy Merlin δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τον Ιούνιο 2005.
Μετά από μια μελέτη σε βάθος της κατοικίας και των συνηθειών των κατοίκων, η Leroy Merlin Ελλάδας άνοιξε το πρώτο της κατάστημα τον Μάρτιο 2007 στο εμπορικό πάρκο του διεθνούς αεροδρομίου της Αθήνας.
Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους.
Πριν το άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε κατοικίες πελατών ώστε να αναγνωριστούν οι καθημερινές συνήθειες των κατοίκων και να προσαρμοστούν οι γκάμες στις τοπικές ανάγκες.
Αυτό το διάστημα επιλέγει υπαλλήλους πέντε ειδικοτήτων.
Αναλυτικά ζητούνται:
- Demand Planner (Μαρούσι) – Πτυχίο στη Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας ή σε συναφή τομέα, καλή γνώση Logistic, άριστη γνώση Αγγλικών, ισχυρές δεξιότητες Excel
- Contact Center Specialist (Υβριδικά εξ’ αποστάσεως) – Πτυχίο AEI/TEI, προϋπηρεσία σε τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης ή κατάστημα λιανικού εμπορίου, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, προσανατολισμός στον πελάτη, ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης
- Customer Experience Specialist (Βασιλίσσης Σοφίας, Μαρούσι) – Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/Επαγγελματικής Σχολής, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, επαγγελματισμός
- Sales Specialist Leader Τμήμα Κουζίνας Ξυλείας (Σπάτα/Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος) – Πτυχίο ΤΕΙ/ΙΕΚ, εμπειρία 2 χρόνων σε καταστήματα λιανεμπορίου ή εξειδικευμένα εμπορικά καταστήματα με είδη κουζίνας, γνώση σχεδιαστικού προγράμματος, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ
- Υπάλληλοι Αποθήκης (Πειραιώς, Βασιλίσσης Σοφίας) – Απόφοιτος ΑΕΙ/TEI, άδεια οδήγησης κλάρκ, επαγγελματισμός, ικανότητα επικοινωνίας και πνεύμα συνεργασίας, ικανότητα οργάνωσης
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.