Λάρισα: Κτηνοτρόφοι χύνουν γάλα έξω από το γραφείο του Κέλλα
Το πρωί της Πέμπτης, δεκάδες κτηνοτρόφοι συγκεντρώθηκαν έξω από το πολιτικό γραφείο του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Χρήστου Κέλλα, στη Λάρισα.
Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κυβερνητική πολιτική, έχυσαν γάλα στο σημείο. Στην περιοχή βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις.
- 5 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 6 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 14 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















