Κτηνοτρόφοι στη Λάρισα πέταξαν γάλα και σιτάρι στην πλατεία – Δείτε βίντεο
Οι αγροτικές κινητοποιήσεις συνεχίζονται με αμείωτη ένταση σε ολόκληρη τη χώρα, την ώρα που οι αγρότες έχουν ουσιαστικά «κόψει» την Ελλάδα στα δύο, στήνοντας μπλόκα σε κομβικά σημεία. Στο ίδιο κλίμα, οι κτηνοτρόφοι της Θεσσαλίας προχώρησαν σήμερα σε δυναμική εμφάνιση στο κέντρο της Λάρισας, μπαίνοντας με τρακτέρ στην καρδιά της πόλης.
Σε μια συμβολική αλλά και ηχηρή μορφή διαμαρτυρίας, οι κτηνοτρόφοι πέταξαν γάλα, σιτάρι και σανό στην κεντρική πλατεία, θέλοντας να αναδείξουν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Η κίνηση αυτή συγκέντρωσε τα βλέμματα των περαστικών, δημιουργώντας παράλληλα ένα δυνατό μήνυμα προς την κυβέρνηση.
«Αν η κυβέρνηση δεν δώσει λύσεις, θα μας βρει εδώ και τα Χριστούγεννα» ανέφερε χαρακτηριστικά ένας κτηνοτρόφος, υπογραμμίζοντας την αποφασιστικότητα των επαγγελματιών του πρωτογενούς τομέα να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
- 5 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- 6 λεπτά πριν Ποινική δίωξη στη 29χρονη που φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της
- 9 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις για 61 εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία – Οι ημερομηνίες











