Κρίσιμη η κατάσταση του 15χρονου μετά την ανακοπή στο γυμναστήριο
Σε κρίσιμη κατάσταση και διασωληνωμένος εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» ο 15χρονος που κατέρρευσε σε γυμναστήριο, υποφέροντας από ανακοπή καρδιάς.
Άμεσα στο γυμναστήριο κλήθηκε το ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε τον έφηβο αρχικά στο Ασκληπιείο Βούλας, όπου οι γιατροί παρείχαν τις πρώτες βοήθειες. Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο, και έτσι διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», όπου και διασωληνώθηκε.
Εκτός από την ανακοπή, ο 15χρονος φέρει κάταγμα στο ινιακό οστό, πιθανώς από την πτώση του κατά τη στιγμή που έχασε τις αισθήσεις του μέσα στο γυμναστήριο.
- 5 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 7 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 16 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες
















