Κομοτηνή: Εκκενώθηκαν τα δικαστήρια μετά από τηλεφώνημα για βόμβα
Αναστάτωση επικράτησε το μεσημέρι της Τρίτης 10 Μαρτίου στα δικαστήρια της Κομοτηνής, μετά από τηλεφώνημα που προειδοποιούσε για τοποθέτηση βόμβας στο κτίριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Paratiritis-news.gr, το δικαστικό μέγαρο εκκενώθηκε άμεσα για προληπτικούς λόγους, ενώ στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις για να πραγματοποιήσουν ελέγχους.
Οι Αρχές διεξάγουν έρευνες στους χώρους του κτιρίου προκειμένου να διαπιστωθεί αν η απειλή είναι πραγματική ή πρόκειται για φάρσα.
Μέχρι στιγμής η πρόσβαση στο δικαστικό μέγαρο παραμένει περιορισμένη, ενώ αναμένονται νεότερες εξελίξεις μετά την ολοκλήρωση των ερευνών από την αστυνομία.
- 3 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 6 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 15 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες
















