Κλειστή η οδός Νίκης στο Σύνταγμα λόγω θραύσης αγωγού της ΕΥΔΑΠ
Κλειστή παραμένει εδώ και περίπου μία ώρα η οδός Νίκης στο Σύνταγμα, εξαιτίας θραύσης αγωγού της ΕΥΔΑΠ που προκάλεσε μεγάλη διαρροή νερού.
Το κλειστό τμήμα εκτείνεται από τη Μητροπόλεως έως την Ερμού, ενώ στο σημείο βρίσκονται συνεργεία της ΕΥΔΑΠ που πραγματοποιούν εργασίες αποκατάστασης.
Περισσότερα:
- 2 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 14 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 14 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















