Κλείνουν στις 15:30 οι σταθμοί του μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα»
Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, οι σταθμοί του μετρό Κορυδαλλός και Μανιάτικα θα κλείσουν σήμερα, Πέμπτη, στις 15:30 και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς χωρίς στάση, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
Η εντολή δίνεται λόγω των συγκεντρώσεων μνήμης για τα 12 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Περισσότερα:
- 18 λεπτά πριν Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό – Τι αλλάζει στην αγορά εργασίας
- 27 λεπτά πριν Θάσος: Καταγγελία ότι ζητήθηκε εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή
- 35 λεπτά πριν Καιρός: Έρχεται 48ωρο με καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνούς – Οι περιοχές που θα επηρεαστούν
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















