«Κινούμαι ΗλεκτρικάΙΙΙ»: Πληρωμή 4,6 εκατ. ευρώ σε 1.363 δικαιούχους
Σήμερα, Πέμπτη 10 Απριλίου 2025, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε νέα πληρωμή στο πλαίσιο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Συγκεκριμένα, με την 6η απόφαση έγκρισης, θα πιστωθεί συνολικό ποσό 4.605.719,46 ευρώ σε 1.363 δικαιούχους. Από αυτά, 3.283.753,17 ευρώ αφορούν 1.175 φυσικά πρόσωπα και 1.321.966,29 ευρώ αφορούν 188 νομικά πρόσωπα, επιδοτώντας συνολικά 1.421 ηλεκτρικά οχήματα.
Από την έναρξη του προγράμματος τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί συνολικά 18.177.594,00 ευρώ.
- 2 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 15 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 15 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους



















