Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ: Νέα πληρωμή 2 εκατ. ευρώ σε 1.066 δικαιούχους
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε νέα πληρωμή δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Με τη 15η απόφαση έγκρισης πίστωσης, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, καταβλήθηκαν συνολικά 2.017.873,89 ευρώ σε 1.066 δικαιούχους.
Από το ποσό αυτό:
- 1.311.784,86 ευρώ καταβλήθηκαν σε 858 φυσικά πρόσωπα
- 706.089,03 ευρώ καταβλήθηκαν σε 208 νομικά πρόσωπα
- συνολικά επιδοτούνται 1.120 ηλεκτρικά οχήματα
Από την έναρξη του προγράμματος, τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί συνολικά ενισχύσεις ύψους 48.809.263,60 ευρώ.
Περισσότερα:
- 32 λεπτά πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα
- 49 λεπτά πριν Πλεύρης: Ξεκινά η απέλαση μετανάστη μετά από κάλεσμα για παράνομη μετάβαση στο Ναύπλιο
- 50 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Τι ισχύει για την επίδειξη απαντητικών φύλλων στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















