Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ: Νέα πληρωμή 2 εκατ. ευρώ σε 1.066 δικαιούχους
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε νέα πληρωμή δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Με τη 15η απόφαση έγκρισης πίστωσης, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, καταβλήθηκαν συνολικά 2.017.873,89 ευρώ σε 1.066 δικαιούχους.
Από το ποσό αυτό:
- 1.311.784,86 ευρώ καταβλήθηκαν σε 858 φυσικά πρόσωπα
- 706.089,03 ευρώ καταβλήθηκαν σε 208 νομικά πρόσωπα
- συνολικά επιδοτούνται 1.120 ηλεκτρικά οχήματα
Από την έναρξη του προγράμματος, τον Ιούνιο του 2024, έχουν καταβληθεί συνολικά ενισχύσεις ύψους 48.809.263,60 ευρώ.
Περισσότερα:
- 9 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 18 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 41 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!

















