«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»: 735 δικαιούχοι λαμβάνουν επιδοτήσεις
Σε νέα καταβολή επιδοτήσεων στο πλαίσιο του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025, θα πιστωθεί το ποσό των 5.204.998,25 ευρώ στους λογαριασμούς 735 δικαιούχων, σύμφωνα με την 9η απόφαση έγκρισης πίστωσης.
Από το συνολικό ποσό, 2.933.935,35 ευρώ αφορούν 469 φυσικά πρόσωπα, ενώ τα υπόλοιπα 2.271.062,90 ευρώ θα διατεθούν σε 266 νομικά πρόσωπα, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης. Μέσω της συγκεκριμένης φάσης της δράσης, επιδοτούνται συνολικά 885 ηλεκτρικά οχήματα, συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις μεταφορές.
Από την έναρξη του «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» τον Ιούνιο του 2024 μέχρι σήμερα, έχουν εκταμιευθεί 32.306.522,39 ευρώ, ενισχύοντας την πράσινη μετάβαση της χώρας και τη στροφή των πολιτών και επιχειρήσεων προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις μετακίνησης.
Το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής στρατηγικής για τη βιώσιμη κινητικότητα και την κλιματική ουδετερότητα, παρέχοντας οικονομικά κίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συναφών υποδομών.
- 4 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 6 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 15 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες



















