Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Νέος κύκλος πληρωμών – Επιδοτήσεις για 497 δικαιούχους
Νέες πληρωμές θα πραγματοποιήσει σήμερα Πέμπτη (27/3) το Yπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε δικαιούχους του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2.
Από τις νέες επιδοτήσεις θα επωφεληθούν 497 δικαιούχοι στους οποίους θα καταβληθεί το συνολικό ποσό των 3.640.127,71 ευρώ, όπως προβλέπει η απόφαση. Από τα χρήματα που θα πιστωθούν, το ποσό των 945.315,11 ευρώ αφορά 267 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.694.812,60 ευρώ αφορά 230 νομικά πρόσωπα.
Με τον νέο κύκλο πληρωμών του προγράμματος, θα επιδοτηθούν 644 ηλεκτρικά οχήματα.
Επισημαίνεται πως από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιχορηγήσεις συνολικού ποσού 54.360.843,00 ευρώ σε 13.932 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος.
- 4 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 4 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 14 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















