Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Αύριο η νέα πληρωμή
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙI», προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
- Αύριο, Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, θα πιστωθεί με την 23η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 906 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.330.514,20 ευρώ.
Από αυτά, το ποσό των 1.354.570,85 ευρώ, αφορά 708 φυσικά πρόσωπα με αιτήσεις για 708 οχήματα. Συνολικά, θα επιδοτηθούν 1.030 ηλεκτρικά οχήματα.
Από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 50.065.912,87 ευρώ, σε 13.403 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος.
Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος, τον Ιούλιο 2022, έχουν καταβληθεί 55.296.386,51 ευρώ.
- 5 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 14 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 38 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα


















