Κινητικότητα στο Δημόσιο: Ξεκινούν σήμερα (9/4) οι αιτήσεις
Ξεκινούν σήμερα (9/4) οι αιτήσεις για μετατάξεις και αποσπάσεις στο πλαίσιο του Α’ κύκλου κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων.
Το Υπουργείο Εσωτερικών, με επείγουσα εγκύκλιο του, καλεί τους Υπηρετούντες υπαλλήλους ολόκληρου του Δημοσίου να πάρουν μέρος στην σχετική διαδικασία.
Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 19 Απριλίου 2026.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν το πολύ μέχρι 10 θέσεις έως και τριών φορέων.
Πού θα δείτε τις θέσεις – Πώς γίνονται οι αιτήσεις
Οι ενδιαφερόμενοι υπάλληλοι θα μπορούν να δουν τις θέσεις και να υποβάλουν την αίτησή τους μέσω του συνδέσμου https://hrms.gov.gr/employees.
Η είσοδος στην εφαρμογή πραγματοποιείται με τους κωδικούς δημόσιας διοίκησης.
Ο υπάλληλος επιλέγει «Εξουσιοδότηση» και μεταφέρεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, όπου μπορεί να δει όλες τις θέσεις. θέσεις.
Εν συνεχεία, επιλέγοντας το πεδίο «Θέσεις Κινητικότητας θα μπορεί να δει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία για τις θέσεις με κριτήρια:
- τον κωδικό της θέσης
- τον φορέα της θέσης
- την οργανική μονάδα της θέσης
- τη γεωγραφική θέση της μονάδας/θέσης (δήμο)
- τον τύπο μετακίνησης (μετάταξη/ απόσπαση)
- την εργασιακή σχέση
- την κατηγορία εκπαίδευσης
- τον κλάδο/ ειδικότητα
- το γενικό περίγραμμα θέσης
- την κατάσταση
Στη συνέχεια, μέσω της επιλογής «Αιτήσεις Μετακίνησης» μπορεί ο ενδιαφερόμενος να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη ή και προσωρινή κάλυψη αναγκών με απόσπαση.
Ολόκληρη η εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών
Skip to PDF content- 24 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Αιτήσεις έως τη Δευτέρα (6/7) για νέες προσλήψεις
- 55 λεπτά πριν Φωτιά στη Βοιωτία: Μήνυμα 112 για την πυρκαγιά στον Άγιο Βασίλειο Θήβας
- 1 ώρα πριν Ηράκλειο: Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονη που αυτοπυροβολήθηκε σε σκοπευτήριο στο Μαλεβίζι




















