Κενές θέσεις για δέκα ειδικότητες στη Leroy Merlin
Δείτε περιοχές - Φόρμα υποβολής βιογραφικού
![Κενές θέσεις για δέκα ειδικότητες στη Leroy Merlin](https://workenter.gr/wp-content/uploads/2022/02/leroy-merlin_0.jpg)
![Κενές θέσεις για δέκα ειδικότητες στη Leroy Merlin](https://workenter.gr/wp-content/uploads/2022/02/leroy-merlin_0.jpg)
Με υπαλλήλους δέκα διαφορετικών ειδικοτήτων ενισχύει το προσωπικό της, η αλυσίδα καταστημάτων Leroy Merlin.
Δείτε τις περιοχές ανά ειδικότητα:
- Υπάλληλος αποθήκης – Ανατροφοδότηση ραφιών (Βασ. Σοφίας)
- Internal Controller (Κεντρικά Γραφεία)
- Sales Specialist – Σύμβουλος Πωλήσεων Ηλεκτρολογικού Υλικού (Κηφισός, Πυλαία)
- Sales Specialist – Σύμβουλος Πωλήσεων Κήπου (Βασ. Σοφίας)
- Data Operator (Κεντρικά Γραφεία)
- Sales Specialist – Τμήμα Σχεδιασμού Κουζίνας (Πυλαία, Βασ. Σοφίας)
- Sales Specialist – Τμήμα Δαπέδων (Πυλαία, Ελ. Βενιζέλος)
- Υπάλληλος Αποθήκης – Χειριστής Κλαρκ (Πειραιώς)
- Υπεύθυνος Συντήρησης και Ασφάλειας Καταστήματος (Βασ. Σοφίας, Πυλαία)
- Ταμείες (Λάρισα, Πειραιώς)
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις, την πλήρη περιγραφή των θέσεων και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Το ξεκίνημα της Leroy Merlin στη Γαλλία και η ανάπτυξη των καταστημάτων στον κόσμο.
Το 1923, ο Adolphe Leroy και η Rose Merlin, σύζυγοι και συνέταιροι, ανοίγουν ένα κατάστημα με αμερικάνικα στοκ.
Έτσι ξεκινά η ανάπτυξη σε όλη τη χώρα και τα καταστήματα Leroy Merlin πολλαπλασιάζονται.
Η Leroy Merlin γίνεται διεθνής το 1989 με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην Ισπανία, στο Leganés, νότια της Μαδρίτης.
Σιγά σιγά, τα καταστήματα εξαπλώνονται σε πολλές χώρες της Ευρώπης, στη Ρωσία, στη Βραζιλία, και στην Κίνα.
Το 2011 ανοίγει και το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο, στην περιοχή της Λευκωσίας, με πάνω από 40.000 προϊόντα στη διάθεση των πελατών μας.
Η Leroy Merlin δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τον Ιούνιο 2005.
Μετά από μια μελέτη σε βάθος της κατοικίας και των συνηθειών των κατοίκων, η Leroy Merlin Ελλάδας άνοιξε το πρώτο της κατάστημα τον Μάρτιο 2007 στο εμπορικό πάρκο του διεθνούς αεροδρομίου της Αθήνας.
Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους.
Πριν το άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε κατοικίες πελατών ώστε να αναγνωριστούν οι καθημερινές συνήθειες των κατοίκων και να προσαρμοστούν οι γκάμες στις τοπικές ανάγκες.