«Καμπανάκι» από τον Δήμο Θεσσαλονίκης: Προσοχή σε SMS για δήθεν πρόστιμα
Ανησυχία προκαλεί νέο κύμα ηλεκτρονικής απάτης στη Θεσσαλονίκη, με επιτήδειους να στοχεύουν πολίτες μέσω παραπλανητικών μηνυμάτων που εμφανίζονται ως δήθεν ειδοποιήσεις για πρόστιμα. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης εξέδωσε επίσημη προειδοποίηση, καλώντας τους δημότες να μην προχωρούν σε καμία πληρωμή.
Προειδοποίηση για απάτη μέσω SMS
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης εφιστά την προσοχή των πολιτών σε ύποπτα μηνύματα που φτάνουν στα κινητά τηλέφωνα και τους καλούν να εξοφλήσουν δήθεν πρόστιμα για παραβάσεις.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «τις τελευταίες ώρες αποστέλλονται μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα στα οποία αναφέρονται φερόμενες παραβάσεις, καθώς και σύνδεσμος σε ιστοσελίδα, η οποία παραπέμπει στο Δήμο Θεσσαλονίκης».
Παραπλανητική ιστοσελίδα με στοιχεία του Δήμου
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ιστοσελίδα που συνοδεύει τα μηνύματα εμφανίζει τα διακριτικά του Δήμου και περιλαμβάνει ακόμη και κωδικό RF για πληρωμή, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση επίσημης διαδικασίας.
Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται, «η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπως και τα μηνύματα, είναι παραπλανητικά» και έχουν στόχο «να αποσπάσουν χρήματα με τρόπο παράνομο».
Τι πρέπει να προσέχουν οι πολίτες
Ο Δήμος καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην προχωρούν σε καμία πληρωμή μέσω των συγκεκριμένων συνδέσμων.
Οι οικονομικές συναλλαγές θα πρέπει να πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω της επίσημης πλατφόρμας politis.thessaloniki.gr, με χρήση των προσωπικών κωδικών ΑΑΔΕ.
Σε εξέλιξη οι έρευνες
Για την υπόθεση, ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει ήδη ενημερώσει τις αρμόδιες διωκτικές αρχές, προκειμένου να εντοπιστούν οι υπεύθυνοι και να αποτραπούν νέα περιστατικά εξαπάτησης.
- Μόλις τώρα Τι αλλάζει με τις χάρτινες αποδείξεις στα βενζινάδικα
- 18 λεπτά πριν «Με νευρίασαν τα παιδιά μου» είπε η 43χρονη που έβαλε δύο φωτιές στη Κερατέα
- 29 λεπτά πριν Μπαμπά, σ’ αγαπώ: Αποκαλύψεις, συγκρούσεις και δύσκολες αλήθειες στο νέο επεισόδιο
















