Κ.Μητσοτάκης: Αύριο το επίδομα των 250€ στους λογαριασμούς
Από αύριο ξεκινά τελικά η καταβολή του επιδόματος των 250 ευρώ στους συνταξιούχους, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εβδομαδιαία ανάρτησή του στο Facebook, όπου παρουσιάζει την ανασκόπηση της κυβερνητικής δράσης.
Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε συγκεκριμένα: «Συνεχίζοντας αυτήν την κυριακάτικη συνήθεια που διατηρώ τα τελευταία τρία χρόνια, θέλω σήμερα να ξεκινήσω με μια είδηση που αφορά τους χαμηλοσυνταξιούχους και τη συνεχή προσπάθειά μας να ενισχύουμε τα εισοδήματά τους. Η νέα, πλέον μόνιμη, πρόσθετη ενίσχυση των 250 ευρώ θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους νωρίτερα από το προγραμματισμένο, από αύριο, Δευτέρα. Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά αυξήσεων που θα δουν στα εισοδήματά τους, καθώς από τον Ιανουάριο θα υπάρξει βελτίωση στις αποδοχές τους τόσο λόγω της μείωσης των φορολογικών συντελεστών όσο και λόγω της ετήσιας αύξησης των συντάξεων. Παράλληλα, από τον Δεκέμβριο (συντάξεις Ιανουαρίου) ξεκινά και η κατάργηση κατά 50% της προσωπικής διαφοράς για όσους συνταξιούχους εξακολουθούν να επιβαρύνονται από αυτήν».
- 1 λεπτό πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 1 λεπτό πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 11 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις




















