Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο 14χρονη μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ
Στο νοσοκομείο κατέληξε μια 14χρονη στο Ηράκλειο, έπειτα από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ανήλικη κατανάλωσε αλκοολούχα ποτά μαζί με 15χρονη φίλη της, ενώ βρίσκονταν σε σπίτι. Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης, όταν η 14χρονη παρουσίασε συμπτώματα που κρίθηκαν ανησυχητικά και κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ).
Η ανήλικη νοσηλεύτηκε για μία ημέρα και πήρε εξιτήριο την επόμενη ημέρα, αφού η κατάσταση της υγείας της σταθεροποιήθηκε.
Για την υπόθεση συνελήφθη η 15χρονη φίλη της, καθώς και η μητέρα της, η οποία αντιμετωπίζει κατηγορία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
- 2 λεπτά πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 9 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 9 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος
















