Ηράκλειο: Απολογείται αύριο (23/5) η 33χρονη που πέταξε στα σκουπίδια το μωρό της
Το κατώφλι του ανακριτή αναμένεται να περάσει αύριο Παρασκευή 23/5 η 33χρονη μητέρα που πέταξε το νεογέννητο μωρό της στα σκουπίδια στο Ηράκλειο.
Η γυναίκα κατηγορείται για απόπειρας ανθρωποκτονίας σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, και αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται φρουρούμενη στο Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Η κατάσταση της υγείας του βρέφους είναι σταθερή αλλά σαφώς βελτιωμένη από τη μέρα που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με υποθερμία και μεταβολική οξέωση, όπως αναφέρει το cretalive.
Το μωρό νοσηλεύεται στη μονάδα νεογνών.
- 5 λεπτά πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 12 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 12 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος















