Ηλεκτρονική αξιολόγηση νοσοκομείων από ασθενείς: Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα

Ηλεκτρονική αξιολόγηση νοσοκομείων από ασθενείς: Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όλοι οι πολίτες που νοσηλεύονται σε δημόσια νοσοκομεία μπορούν πλέον να αξιολογούν ηλεκτρονικά την ποιότητα των υπηρεσιών υγείας που έλαβαν.

Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που φιλοδοξεί να αναβαθμίσει το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τη συμβολή των ίδιων των χρηστών του.

Πού γίνεται η αξιολόγηση – Ποια νοσοκομεία αφορά

Η διαδικασία πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα axiologisi.esy.gov.gr, μέσω της ειδικής εφαρμογής «Αξιολόγηση της Εμπειρίας του Ασθενή».

Συμμετέχουν όλα τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, καθώς και τα Γενικά Νοσοκομεία Θεσσαλονίκης «Παπαγεωργίου» και Θήρας.

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν

Δικαίωμα αξιολόγησης έχουν όλοι οι ασθενείς άνω των 18 ετών που:

  • Έχουν νοσηλευθεί τουλάχιστον μία ημέρα,
  • Διαθέτουν ενεργό ΑΜΚΑ,
  • Έχουν ενεργοποιήσει την άυλη συνταγογράφηση,
  • Δεν νοσηλεύτηκαν σε παιδιατρικές ή ψυχιατρικές κλινικές.

Πώς γίνεται η αξιολόγηση

Μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την έξοδο του ασθενή από το νοσοκομείο, αποστέλλεται γραπτό μήνυμα (SMS) με μοναδικό σύνδεσμο στην εφαρμογή.

Ο ασθενής, εισάγοντας τον ΑΜΚΑ του, αποκτά πρόσβαση σε ένα σύντομο και ανώνυμο ερωτηματολόγιο που καλύπτει:

  • Προσβασιμότητα και καθαριότητα,
  • Επικοινωνία με το προσωπικό,
  • Συμμετοχή στις αποφάσεις,
  • Ποιότητα φροντίδας και οργάνωση,
  • Ενημέρωση κατά την έξοδο,
  • Συνολική εμπειρία.

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι προαιρετική και ανώνυμη, ενώ δεν είναι δυνατή η διπλή αξιολόγηση για την ίδια νοσηλεία.

Τι γίνεται με τα δεδομένα

Το σύστημα εφαρμόζει πλήρη προστασία προσωπικών δεδομένων (σύμφωνα με τον GDPR), με ψευδωνυμοποίηση και χρήση κρυπτογράφησης.

Οι αρμόδιες αρχές έχουν πρόσβαση μόνο σε ανωνυμοποιημένες πληροφορίες, που αξιοποιούνται αποκλειστικά για λόγους δημόσιου συμφέροντος και βελτίωσης της ποιότητας υγείας.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή

Η ηλεκτρονική εφαρμογή σχεδιάστηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας ΜΑΕ και λειτουργεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Υγείας, σε διασύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα της ΗΔΙΚΑ.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr