Η χειραψία Μητσοτάκη – Τραμπ στο Σαρμ Ελ Σέιχ (βίντεο)
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, όπου λαμβάνει μέρος στη Σύνοδο Κορυφής για την Ειρήνη, με επίκεντρο τις εξελίξεις και την «επόμενη ημέρα» στη Γάζα.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του, ο Έλληνας πρωθυπουργός είχε σύντομη συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρο, με τους δύο ηγέτες να ανταλλάσσουν θερμή χειραψία λίγο πριν από την έναρξη των εργασιών της Συνόδου. Εκεί αναμένεται να οριστικοποιηθούν οι τελικές λεπτομέρειες μιας συμφωνίας που θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο για την ειρήνη στην περιοχή.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ντόναλντ Τραμπ είχαν έναν σύντομο διάλογο μπροστά στις κάμερες.
- Μόλις τώρα Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 7 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 7 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος



















