Γεωργιάδης: Ικανοποίηση για την ψήφιση του νομοσχεδίου προστασίας ανηλίκων
Την ικανοποίησή του για τη στήριξη που έλαβε το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας, το οποίο στοχεύει στην προστασία των ανηλίκων από την κατανάλωση καπνού και αλκοόλ, εξέφρασε ο Άδωνις Γεωργιάδης μέσω ανάρτησής του στα social media.
Δείτε επίσης:Ομαδικός βιασμός 14χρονης: Συνελήφθη και ο τέταρτος που αναζητούταν
Όπως ανέφερε, το νομοσχέδιο εγκρίθηκε επί της αρχής με θετική ψήφο από τη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, ενώ τα υπόλοιπα κόμματα επέλεξαν να δηλώσουν «Παρών».
Ο Υπουργός Υγείας χαρακτήρισε «σημαντική» αυτή την ευρεία συναίνεση, τονίζοντας πως, παρά το τεταμένο πολιτικό κλίμα, προτεραιότητα αποτελεί η διασφάλιση της υγείας των παιδιών και η προστασία της δημόσιας υγείας.
Παράλληλα, ευχαρίστησε τον βουλευτή Δημήτρη Βαρτζόπουλο για τη συμβολή του στην προώθηση της συγκεκριμένης νομοθετικής πρωτοβουλίας.
«Συνεχίζουμε τη δουλειά μας για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης, επισημαίνοντας τη δέσμευση της κυβέρνησης για την ενίσχυση των πολιτικών πρόληψης στη δημόσια υγεία.
- 1 λεπτό πριν Πυροσβεστική 2026: Βγήκαν οι πίνακες για 15 θέσεις Νομικών – Οι κρίσιμες ημερομηνίες
- 2 λεπτά πριν Ξεκίνησε η δίκη για την τραγωδία στη Χαλκιδική με νεκρό 33χρονο και 46χρονη αστυνομικό
- 4 λεπτά πριν Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο


















