Γεωργία: 12 νεκροί σε χιονοδρομικό κέντρο – Δηλητηριάστηκαν από μονοξείδιο του άνθρακα
Δώδεκα άτομα -ανάμεσά τους 11 ξένοι υπήκοοι- έχασαν τη ζωή τους σε χιονοδρομικό κέντρο της Γεωργίας, μετά από δηλητηρίαση με μονοξείδιο του άνθρακα.
Το τραγικό περιστατικό συνέβη στο χιονοδρομικό κέντρο Γκουνταουρί. Οι σοροί βρέθηκαν σε χώρο πάνω από το εστιατόριο του χιονοδρομικού, ο οποίος χρησιμοποιείται ώς κατάλυμα.
Σύμφωνα με τις αρχές, οι «πρώτες έρευνες δεν δείχνουν ίχνη βίας στα σώματα των θυμάτων» υπονοώντας πως πρόκειται για ατύχημα, όπως μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
- Μόλις τώρα Παράταση στις αναστολές για το Κτηματολόγιο: «Παγώνουν» αγωγές του Δημοσίου
- 10 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 18 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ


















