«Γέφυρα ζωής» για αγοράκι που κατάπιε γυαλιά!
Νέα γέφυρα ζωής στήθηκε στις 21:00 το βράδυ της Τετάρτης στη Θεσσαλονίκη για ανήλικο αγοράκι που κατάπιε γυαλί.
Ο πατέρας του ανήλικου αγοριού μόλις αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί μετέφερε τον γιο του από την Κατερίνη στη Θεσσαλονίκη, ζητώντας τη συνδρομή της ΕΛ.ΑΣ.
Αστυνομικοί της ομάδας «Ζ» συνόδευσαν το αυτοκίνητο που μετέφερε το παιδάκι και οδηγούσε ο πατέρας του, παραχωρώντας του προτεραιότητα, από τον κόμβο των Δικαστηρίων μέχρι το νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς».
Το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε το ανήλικο έφτασε στο νοσοκομείο μέσα σε τέσσερα λεπτά.
Διαβάστε επίσης: Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης ο δήμος Ζαχάρως
- 12 λεπτά πριν Πανελλήνιες 2026: Σήμερα (25/6) οι βαθμολογίες για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ – Πού θα δείτε τα αποτελέσματα
- 15 λεπτά πριν Σεισμοί στη Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες μετά τα 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
- 18 λεπτά πριν Νέος δασμός 3 ευρώ στις αγορές από Temu, Shein και Amazon


















