Γαλάτσι: Μητέρα καταγγέλλει 12ωρη κράτηση με το 3,5 ετών παιδί της
Μητέρα κατήγγειλε ότι μαζί με το 3,5 ετών παιδί της κρατήθηκαν για 12 ώρες στο Αστυνομικό Τμήμα Γαλατσίου, χωρίς να τους προσφερθεί νερό ή φαγητό.
Το περιστατικό συνέβη στις 17 Σεπτεμβρίου, όταν το παιδί αρνήθηκε να ακολουθήσει τον πατέρα του, που βρίσκεται σε διάσταση με τη μητέρα. Η μητέρα κάλεσε την Άμεση Δράση και μεταφέρθηκαν με περιπολικό στο Τμήμα, όπου παρέμειναν από το μεσημέρι έως αργά το βράδυ.
Ο δικηγόρος της μητέρας, Ανδρέας Θεοδωρόπουλος, ανέφερε ότι ο πατέρας έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για ενδοοικογενειακή βία.
- 10 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
- 11 λεπτά πριν Πανελλαδικές 2026: Αύριο (25/6) οι βαθμολογίες – Πώς θα τις δείτε online και με SMS
- 17 λεπτά πριν Νέα Ερυθραία: Έρευνα για ενδοοικογενειακή βία έβγαλε όπλα, ναρκωτικά και σχεδόν 100.000 ευρώ


















