Φωτιά στην Ερέτρια: Ήχησε το 112 στους κατοίκους
Μήνυμα από το 112 εστάλη στους κατοίκους της Ερέτριας μετά την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το πρωί της Τετάρτης (18/06) σε αγροτοδασική έκταση στην περιοχή Λιανή Άμμος.
Στο μήνυμα αναφέρεται ότι οι κάτοικοι πρέπει να παραμείνουν σε ετοιμότητα για κάθε ενδεχόμενο και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών.
Στο σημείο επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις με 35 πυροσβέστες, 2 ομάδες πεζοπόρου της 2ης ΕΜΟΔΕ, 6 οχήματα και εθελοντές, ενώ στο σημείο σπεύδει και ένα ελικόπτερο.
- 2 λεπτά πριν Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έβγαλε νέα ταυτότητα- Πώς βρήκε ραντεβού στο ΑΤ Συντάγματος;!
- 8 λεπτά πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 15 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια















