Φωτιά σε λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη
Φωτιά ξέσπασε, για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σε αστικό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποιήθηκε για το περιστατικό στις 10:40 το πρωί, ενώ το όχημα βρισκόταν στη συμβολή των οδών Κηφισίας και Μιχαήλ Ψελλού.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, το λεωφορείο δεν εκτελούσε δρομολόγιο, αλλά κατευθυνόταν προς συνεργείο, όταν εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο πίσω μέρος του. Ο οδηγός αντέδρασε άμεσα, εγκατέλειψε το όχημα και είναι καλά στην υγεία του.
Στο σημείο επιχείρησαν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα, οι οποίοι κατάφεραν να θέσουν τη φωτιά γρήγορα υπό έλεγχο.
Δείτε φωτογραφίες:



- 1 λεπτό πριν ΔΥΠΑ: Μισθός 920 ευρώ και ένσημα – Ποιοι άνεργοι μπορούν να μπουν στο πρόγραμμα
- 12 λεπτά πριν Σέρρες: Ξεκινά σήμερα (24/6) η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου Άγγελου – Στο εδώλιο ο 16χρονος κατηγορούμενος
- 18 λεπτά πριν Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη για την επίθεση με δύο μαχαίρια στον σύντροφό της – Στο Παπανικολάου ο 24χρονος















