Φοιτητική εστία Αθηνών: Εγκρίθηκε χρηματοδότηση για την ανακαίνιση της
Η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε απόφαση χρηματοδότησης ύψους 24.049.800 € για την πλήρη ανακαίνιση της Φοιτητικής Εστίας Αθηνών, ιδιοκτησίας του ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Το έργο, που θα υλοποιηθεί την περίοδο 2025-2030, εντάσσεται στην κυβερνητική στρατηγική αναβάθμισης των δημόσιων φοιτητικών υποδομών, με στόχο τη στήριξη φοιτητών από ευάλωτες οικογένειες.
Η ανακαίνιση θα περιλαμβάνει ενεργειακή αναβάθμιση, στατική ενίσχυση, εκσυγχρονισμό ψηφιακών υποδομών, επανασχεδιασμό κοινόχρηστων και ιδιωτικών χώρων, καθώς και βελτιώσεις στην ασφάλεια, την προσβασιμότητα και την ποιότητα διαβίωσης. Η δαπάνη θα καλυφθεί από το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΥΠΑΙΘΑ 2021-2025 μέσω εθνικών πόρων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Η κ. Ζαχαράκη τόνισε ότι η πρόσβαση σε ποιοτική και οικονομικά προσιτή φοιτητική στέγαση αποτελεί «όρο ισότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» και ότι η κυβέρνηση συνεχίζει να ενισχύει τη φοιτητική μέριμνα, ώστε «κανένας φοιτητής να μην στερηθεί τη δυνατότητα να σπουδάσει λόγω οικονομικών δυσκολιών».
- 14 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 52 λεπτά πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα
- 1 ώρα πριν Πλεύρης: Ξεκινά η απέλαση μετανάστη μετά από κάλεσμα για παράνομη μετάβαση στο Ναύπλιο
















