Εξοικονομώ – Αλλάζω Θερμοσίφωνα: Παρατείνονται οι αιτήσεις – Μέχρι πότε θα υποβάλλονται;
Παρατείνεται η υποβολή των αιτήσεων σε 7 προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης, μεταξύ των οποίων τα “Εξοικονομώ” και “Αλλάζω Θερμοσίφωνα”.
Συγκεκριμένα, για το πρόγραμμα Εξοικονομώ, δόθηκε παράταση έως και τις 13 Απριλίου, ενώ για τα προγράμματα:
- «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»,
- «Βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης ορεινών τουριστικών καταλυμάτων»,
- «Αθηνά» (ενεργειακή βελτίωση των εν λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων σε όλη την επικράτεια)
- «Φοίβος» (ενεργειακή αναβάθμιση των δημοτικών βρεφικών, βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών σε όλη τη χώρα)
- «Προώθηση της Ενεργειακής Απόδοσης στις ΔΕΥΑ»
οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους έως και τις 30 Απριλίου του 2025.

Τέλος, για το πρόγραμμα Συστήματα Αποθήκευσης στις Επιχειρήσεις η προθεσμία υποβολής αιτήσεων επεκτείνεται έως και τις 31 Μαΐου.
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποφάσισε την παράταση των παραπάνω ενεργειακών προγραμμάτων, προκειμένου να δοθεί στους υποψήφιους δικαιούχους περεταίρω χρόνος για τη συγκέντρωση και σωστή υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών. Η απόφαση αποσκοπεί στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την απρόσκοπτη ένταξή τους στις δράσεις, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στους οδηγούς των προγραμμάτων.
- 7 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- 8 λεπτά πριν Ποινική δίωξη στη 29χρονη που φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της
- 11 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις για 61 εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία – Οι ημερομηνίες



















