Εξιτήριο για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας Ιερώνυμος έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» λίγο μετά τις 10:30 το πρωί της Δευτέρας.
Όπως μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ, ο Μακαριώτατος είναι καλά στην υγεία του, έχει λάβει τις απαραίτητες οδηγίες από τους θεράποντες ιατρούς και κατευθύνεται προς την οικία του.
Υπενθυμίζεται ότι ο Αρχιεπίσκοπος είχε νοσηλευτεί στο συγκεκριμένο νοσοκομείο λόγω ελαφράς αδιαθεσίας. Σε χθεσινή ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφερόταν πως ο Μακαριώτατος επισκέφθηκε το νοσοκομείο και παρέμεινε υπό ιατρική παρακολούθηση για καθαρά προληπτικούς λόγους.
- 13 λεπτά πριν Κουφονήσια: Μυστήριο γύρω από τον αιφνίδιο θάνατο 23χρονης τουρίστριας – Σε εξέλιξη οι έρευνες
- 25 λεπτά πριν Τραγωδία στη Βρετανία: Νεκρός μηχανοδηγός και 162 τραυματίες από σύγκρουση τρένων
- 31 λεπτά πριν Ρυθμίσεις οφειλών: Τέλος στις επιπλέον χρεώσεις για όσους πληρώνουν κανονικά
















