Έξαλλος ο Λυμπερόπουλος με τον Κυρανάκη για φθηνά ταξί σε μεθυσμένους
Ετοιμάζεται 48ωρη απεργία ΤΑΧΙ


Σε ευθεία σύγκρουση με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη ήρθε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, απορρίπτοντας κατηγορηματικά την πρόταση για μείωση του κομίστρου κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.
Στόχος της πρότασης είναι η ενθάρρυνση χρήσης ταξί από πολίτες που καταναλώνουν αλκοόλ, ώστε να μειωθούν τα τροχαία από μεθυσμένους οδηγούς.
Μιλώντας στα Παραπολιτικά FM, ο κ. Λυμπερόπουλος εξαπέλυσε δριμεία επίθεση κατά του υπουργού, δηλώνοντας:
«Δεν καταλαβαίνω γιατί το είπε. Θέλει να επιδοτεί και να προωθεί το αλκοόλ στους νέους; Αν είναι δυνατόν να το λέει αυτό ένας υπουργός». Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, το μέτρο δεν στηρίζεται σε λογική βάση και θεωρεί ότι υποβαθμίζει την επαγγελματική υπόσταση των οδηγών ταξί:
«Γελοιοποιεί τη λέξη επιδότηση, γελοιοποιεί και εμένα ως επαγγελματία. Έχω δει απίστευτες και επικίνδυνες καταστάσεις από μεθυσμένους όλα αυτά τα χρόνια».
Υπενθύμισε μάλιστα ότι οι οδηγοί ταξί έχουν το δικαίωμα, βάσει κανονισμού, να αρνηθούν να μεταφέρουν μεθυσμένους επιβάτες, εφόσον διαπιστώνουν επικίνδυνη ή προσβλητική συμπεριφορά.
Ο κ. Λυμπερόπουλος υποστήριξε πως η πρόταση αποσκοπεί στον αποπροσανατολισμό και χαρακτήρισε τη στάση του υπουργού ως «βρώμικη πολιτική συμπεριφορά», αφήνοντας αιχμές ότι επιχειρεί να ανατρέψει συμφωνημένες ρυθμίσεις που είχαν προχωρήσει με τον πρώην υπουργό κ. Οικονόμου.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου ανακοίνωσε, τέλος, ότι αποφασίστηκε 48ωρη απεργία των οδηγών ταξί, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός της επόμενης εβδομάδας.
Η απάντηση Κυρανάκη: “Καλώ σε διάλογο για να σώσουμε ζωές”
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών επανέλαβε την πρόθεση της κυβέρνησης να προστατεύσει τη δημόσια ασφάλεια, τονίζοντας πως η ιδέα αφορά την αποτροπή μεθυσμένων οδηγών από το να πιάσουν τιμόνι.
Μιλώντας στο ΟΝΕ Channel, ανέφερε: «Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: να μη βρίσκονται μεθυσμένοι οδηγοί στον δρόμο. Πρέπει να εξετάσουμε όλα τα πιθανά μέτρα». Σε ερώτηση για το ποιος θα καλύψει το κόστος της μείωσης, ο κ. Κυρανάκης απάντησε:
«Υπάρχει και η παράμετρος της αύξησης των εσόδων από τις ψηφιακές κάμερες. Το ποιος θα πληρώσει και πώς, θα το δούμε». Κάλεσε, τέλος, τον κλάδο των ταξί σε διάλογο και συζήτηση επί της πρότασης: «Δεν είναι ζήτημα αντιπαράθεσης αλλά ζωής. Καλώ τους οδηγούς ταξί στο τραπέζι για να βρούμε λύσεις που θα σώζουν ζωές».