Εξαφάνιση 15χρονης: 19χρονος συνελήφθη στον αερολιμένα «Μακεδονία»
Ένας 19χρονος συνελήφθη στον αερολιμένα «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη, καθώς προσπάθησε να εκδώσει εισιτήρια για να ταξιδέψει στην Τουρκία μαζί με μια 15χρονη κοπέλα, η οποία είχε δηλωθεί ως αγνοούμενη από την οικογένειά της στην Ξάνθη πριν από λίγα 24ωρα.
Και οι δύο παραδόθηκαν στις αρχές του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης, με τον νεαρό να κατηγορείται για αρπαγή ανηλίκου, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
Διαβάστε επίσης:
- Ακρόπολη βρέφος: «Δεν χωνεύω τους Ρομά»-Ομολογία-σοκ απ’ τον 17χρονο
- Ξάνθη: 30χρονος κρατούσε όμηρο 79χρονη Σουηδή για 40 ημέρες
- 8 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 17 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 41 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα

















