Εξαφάνιση 15χρονης: 19χρονος συνελήφθη στον αερολιμένα «Μακεδονία»
Ένας 19χρονος συνελήφθη στον αερολιμένα «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη, καθώς προσπάθησε να εκδώσει εισιτήρια για να ταξιδέψει στην Τουρκία μαζί με μια 15χρονη κοπέλα, η οποία είχε δηλωθεί ως αγνοούμενη από την οικογένειά της στην Ξάνθη πριν από λίγα 24ωρα.
Και οι δύο παραδόθηκαν στις αρχές του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων Ξάνθης, με τον νεαρό να κατηγορείται για αρπαγή ανηλίκου, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
Διαβάστε επίσης:
- Ακρόπολη βρέφος: «Δεν χωνεύω τους Ρομά»-Ομολογία-σοκ απ’ τον 17χρονο
- Ξάνθη: 30χρονος κρατούσε όμηρο 79χρονη Σουηδή για 40 ημέρες
- Μόλις τώρα Νέα Ερυθραία: Έρευνα για ενδοοικογενειακή βία έβγαλε όπλα, ναρκωτικά και σχεδόν 100.000 ευρώ
- 3 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Η ΕΡΤ δίνει εισιτήρια για τον μεγάλο τελικό στη Νέα Υόρκη – Πώς θα συμμετάσχετε
- 4 λεπτά πριν Viral το τσιφτετέλι της Βίκυς Καγιά στη Μύκονο – Δείτε βίντεο

















