«Ευαγγελισμός»: Ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή του ψηφιακού «βραχιολιού»
Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε από σήμερα, Πέμπτη 15 Μαΐου, το νέο ψηφιακό σύστημα παρακολούθησης ασθενών με τη χρήση ηλεκτρονικού «βραχιολιού» (tracker) στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός».
Δείτε επίσης: Eurobank: Προσλήψεις για προσωπικό 13 ειδικοτήτων
Πρόκειται για ένα καινοτόμο εργαλείο, το οποίο επιτρέπει στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό να έχει σε πραγματικό χρόνο πλήρη εικόνα της πορείας κάθε ασθενούς μέσα στο ΤΕΠ — από τις εξετάσεις στις οποίες έχει υποβληθεί έως και τα επόμενα στάδια της αντιμετώπισής του.
Το σύστημα φιλοδοξεί να βελτιώσει σημαντικά την ταχύτητα εξυπηρέτησης, τη διαφάνεια και την ασφάλεια των ασθενών στα επείγοντα.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου Υγείας, η πιλοτική λειτουργία θα επεκταθεί σε 14 νοσοκομεία έως τα μέσα Ιουλίου, ενώ μέχρι τον Ιανουάριο του 2026 το σύστημα θα έχει εγκατασταθεί σε συνολικά 80 δημόσια νοσοκομεία της χώρας.
- 4 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 4 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 13 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















