Εσείς το πήρατε το 400άρι; Νέο επίδομα για εργαζόμενους!
Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) ανακοινώνει νέο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, προσφέροντας επίδομα 400 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα. Το πρόγραμμα, διάρκειας 80 ωρών, στοχεύει στην αναβάθμιση των πράσινων δεξιοτήτων των συμμετεχόντων.
Προϋποθέσεις συμμετοχής:
- Ηλικία άνω των 18 ετών
- Απόφοιτοι τουλάχιστον υποχρεωτικής εκπαίδευσης
- Εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις έως τις 28 Φεβρουαρίου 2025. Μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, θα διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης, με επιτυχόντες να λαμβάνουν το επίδομα των 400 ευρώ.
Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΔΥΠΑ ΕΔΩ
Skip to PDF content- 17 λεπτά πριν Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το τρίτο ακίνητο που χάνει σε δύο χρόνια
- 33 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 1 ώρα πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα


















