Ερμού: Έπεσε δέντρο – Δεν υπήρξε τραυματισμός
Μεγάλη αναστάτωση σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης (07/08) στο κέντρο της Αθήνας, και συγκεκριμένα στην πολυσύχναστη οδό Ερμού, όπου ένα δέντρο κατέρρευσε εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων που πνέουν στο Λεκανοπέδιο.
Το περιστατικό συνέβη στη συμβολή της Ερμού με την Ευαγγελίστριας. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματίες.
Στο σημείο έσπευσε άμεσα συνεργείο του Δήμου Αθηναίων, προκειμένου να απομακρύνει το δέντρο με ασφάλεια.
- 11 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 11 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
- 14 λεπτά πριν Ηράκλειο: Σκύλος επιτέθηκε σε 9χρονο παιδί – Συνελήφθη ο ιδιοκτήτης, πρόστιμο 1.600 ευρώ
















