Έρευνα: Οι Έλληνες προτιμούν το κρεοπωλείο της γειτονιάς από το σούπερ-μάρκετ
Επίσης «ψηφίζουν» ντόπια κρέατα
Οι Έλληνες για την αγορά κρέατος προτιμούν σε ποσοστό 60,1% το κρεοπωλείο της γειτονιάς και κατά 27,9% το σούπερ-μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα σε πανελλαδικό επίπεδο.
Παράλληλα σημαντικό μερίδιο 10,9% κατέχουν στην Αθήνα, όπου κυρίως αναπτύσσονται οι εξειδικευμένες υπεραγορές κρέατος.
Επίσης, σε πανελλαδικό επίπεδο οι καταναλωτές σε ποσοστό 46% τρώνε δύο-τρία γεύματα κρέατος την εβδομάδα (στην Αττική το ποσοστό είναι 43,5% και στη Θεσσαλονίκη 46,2%), ενώ το 56,5% δηλώνει ότι δεν έχει μειώσει την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια.
Οι Έλληνες επιμένουν ποιοτικά στο ζήτημα της επιλογής του κρέατος και επτά στους δέκα (69,9%) απαντούν πως υπάρχει διαφορά στην ποιότητα μεταξύ ενός ελληνικού κρέατος και ενός εισαγόμενου. Ωστόσο, την ίδια στιγμή το 75,2% θα αγόραζε ένα κρέας με διαφορετική χώρα προέλευσης εάν υπήρχε η βεβαιότητα ότι είναι καλύτερο ποιοτικά.
Πάνω από ένας στους δύο καταναλωτές (ποσοστό 54,4%) θα αγόραζαν κρέας που είναι σε προσφορά, ενώ λίγοι είναι εκείνοι που προτιμούν το κρέας σε δισκάκι. Το 82,5% δεν το προτιμά ποτέ ή σπάνια.
Στην έρευνα που αφορά στους νέους ηλικιακά καταναλωτές (18-35 ετών) αποκαλύπτεται μεταξύ άλλων ότι το 72,9% αυτών δεν αγοράζει ποτέ έτοιμα ψημένα γεύματα κρέατος από κρεοπωλείο ή σούπερ μάρκετ (κοτόπουλα, μπιφτέκια, ρολά κ.α.).
Μάλιστα οι νέοι καταναλωτές δεν αγοράζουν σε ποσοστό 61,7% προϊόντα κρέατος «ready to cook» (έτοιμα για μαγείρεμα), αλλά ούτε και κατεψυγμένα προϊόντα (κοτομπουκιές, προψημένο κατεψυγμένο γύρο κ.α.).
Να σημειωθεί ότι η έρευνα υλοποιήθηκε από την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview» για λογαριασμό των εταιρειών «Kasalias Food Industry Consultants» και των σωματείων Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ