Επεισόδιο ενδοσχολικής βίας στην Ηγουμενίτσα – Στο νοσοκομείο ένας μαθητής
Το πρωί της Τετάρτης (29/10) σημειώθηκε επεισόδιο ενδοσχολικής βίας στο 1ο Λύκειο Ηγουμενίτσας, με αποτέλεσμα ένας μαθητής να μεταφερθεί τραυματισμένος στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του thespro.gr, η συμπλοκή συνέβη μεταξύ ενός μαθητή της 1ης Λυκείου και τριών συμμαθητών του, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους.
Στο σημείο κλήθηκε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, που παρέλαβε τον τραυματία, ο οποίος έφερε τραύματα στο χέρι και στο κεφάλι. Αρχικά διακομίστηκε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Ηγουμενίτσας και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο Φιλιατών για περαιτέρω εξετάσεις.
Η διεύθυνση του σχολείου και οι αρμόδιες αρχές έχουν ενημερωθεί και διερευνούν τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.
- 6 λεπτά πριν Προσλήψεις σε Δήμους: Θέσεις εργασίας για 22 ειδικότητες με 12 προκηρύξεις – Δείτε όλες τις προθεσμίες
- 1 ώρα πριν ΟΠΕΚΑ 2026: Ποιοι δικαιούνται 700 και 1.000 ευρώ – Οι προϋποθέσεις
- 1 ώρα πριν Οι ενδείξεις ότι το κλιματιστικό χρειάζεται άμεσο έλεγχο από τεχνικό

















