Επαφή Μητσοτάκη – Αλ Σίσι: Στο επίκεντρο η Μέση Ανατολή
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου, Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, οι απειλές για την περιφερειακή σταθερότητα, καθώς και η ανάγκη για αποκλιμάκωση και επανέναρξη διαλόγου μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών.
Παράλληλα, συζητήθηκε η πρόοδος στις διμερείς επαφές για το καθεστώς της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, με κοινή βούληση για επίτευξη συμφωνίας στο άμεσο μέλλον.
Δείτε επίσης: Ο Ν. Δένδιας παρακολούθησε εκπαιδευτικές βολές του Πολεμικού Ναυτικού
- Μόλις τώρα ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 3 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 6 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου


















