Ενισχυτική διδασκαλία: Μέχρι πότε τα μαθήματα σε Γυμνάσια-Λύκεια
Τις εγκυκλίους οι οποίες καθορίζουν την ημερομηνία λήξης των μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Παιδείας, το μεσημέρι της Τετάρτης (9/4).
Έτσι η λήξη των μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διαμορφώνεται ως εξής:
- Γυμνάσια: Τετάρτη 28 Μαΐου
- Λύκεια: Τα μαθήματα λήγουν την Παρασκευή 16 Μαΐου 2025
Δείτε παρακάτω τις εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας:
ΕΞΕ-39957-2025-Λήξη-μαθημάτων-Ενισχυτικής-Διδασκαλίας-Γυμνασίων-για-το-σχολικό-έτος-2024_2025_compressedΛήψη
ΕΞΕ-39974-2025-Λήξη-μαθημάτων-Ενισχυτικής-Διδασκαλίας-Ειδικών-Μαθημάτων-ΕΔΕΜ-για-το-σχολικό-έτος-2024_2025_compressed
Λήψη
Λήψη
Περισσότερα:
- 5 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 9 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 15 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















